تحصیلات تکمیلی پزشکی در خارج از کشور
نوشته شده توسط : jvnproc

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار جامع و کاملی را در زمینه تحصیلات تکمیلی پزشکی در خارج از کشور را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پزشکان (جراحان) پس از اتمام دانشکده پزشکی و اخذ لیسانس پزشکی، لیسانس جراحی (MBBS) یا دکترای پزشکی (MD)، معمولاً تحصیلات پزشکی خود را در یک تخصص خاص پزشکی با تکمیل یک برنامه رزیدنتی پزشکی برای تبدیل شدن به یک متخصص پزشکی ادامه می دهند. یا با گذراندن دوره دکتری پزشکی (مطالعات دکتری پزشکی) به صورت تخصصی در تحقیقات علمی.

پزشکان فارغ التحصیل همچنین ممکن است یک برنامه کارشناسی ارشد 2 ساله را انتخاب کنند تا دانش خود را در زمینه های خاص قبل از شروع رزیدنتی گسترش دهند.

در حالی که در اکثر کشورها، داوطلبان برنامه های دستیاری پزشکی باید به زبان های ملی کشور مربوطه در خارج از کشور صحبت کنند، در اکثر کشورها، برنامه های دکترای پزشکی در خارج از کشور (مطالعات دکتری پزشکی در خارج از کشور) به زبان انگلیسی نیز موجود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طول دوره تحصیل رشته پزشکی در خارج از کشور بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

شرایط تحصیلات تکمیلی پزشکی در خارج از کشور

متخصص پزشکی فارغ التحصیل می تواند برای برنامه های دکتری پزشکی درخواست دهد. در برخی کشورها، محققان جوان به برنامه های تحقیقاتی در حال انجام پیوسته می شوند و معمولاً ماهانه حقوق دریافت می کنند. همچنین دانشجوی فارغ التحصیل پزشکی می تواند مطالعات تحقیقاتی خود را در یک رشته پزشکی خاص انجام دهد. در این صورت باید نسبت به تحصیل خود شهریه پرداخت کند.

شرایط اصلی برای ورود به برنامه تحقیقاتی پزشکی عبارتند از مدرک MBBS یا MD، دانش خوب زبان آموزشی، داشتن سلامتی خوب و در برخی موارد، توانایی تامین مالی مطالعات.

مدارک درخواست دکتری پزشکی:

مدارک و ریز نمرات دبیرستان یا کالج و دانشگاه (در صورت نیاز به طور رسمی به انگلیسی ترجمه شده است).

صورت مالی در مورد پرداخت هزینه ثبت نام غیر قابل استرداد؛

گواهی پزشکی اخیر از وضعیت سلامت عمومی؛

گواهی پزشکی که مشخص می کند داوطلب هیچ بیماری مسری، روانی یا جسمی ناسازگار با تحصیل و حرفه پزشکی ندارد (برخی از دانشکده های پزشکی ممکن است گزارش واکسیناسیون را برای هپاتیت B، راش گل سرخ (Rubeola)، اوریون (هپاتیت اپیدمی) و سرخک درخواست کنند. موربیلی)؛

کپی صفحات مربوطه گذرنامه شما؛

همه چیز را در زمینه تحصیل رشته پزشکی در مقطع دکترا در آمریکا بدانید.

شناسنامه؛

گواهی زبان (ثابت کند که داوطلب می تواند با استفاده از زبان انگلیسی یا سایر زبان های آموزشی مورد نیاز تحصیل یا کار کند).

رزومه کوتاه (همه به زبان انگلیسی)؛

فرم درخواست دانشگاه ویژه

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی بر این داشتیم تا اطلاعات بسیار مفیدی را در زمینه تحصیلات تکمیلی پزشکی در خارج از کشور را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما دوستان بگوییم. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به سایت مهاجرت مدی استادی مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.





:: موضوعات مرتبط: مهاجرت , ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: